Розкодування фрагментів розписного дерев’яного підсвічника з книги А.В.Ополонникова ” КИЖИ ” (М.,Стройиздат,1976, стор.63.) дає розуміння “контурного” написання текстів у вигляді контурів квітів, пагонів лози, завитків та бруньок за допомогою “розтягування” і накладання букв,графіка яких з тих давніх часів майже не змінилася. Графіка букв приведена в книзі “Бродівська писанка. Сутність стародавніх звичаїв” (В.П.Підгірняк,Броди-Просвіта,2008). За цим же принципом контурного написання текстів виконувались мозаїчні панно образів Святих. Так досягалася єдність Образу і Слова Божого.
Володимир Підгірняк.
Розкодування фрагментів розписного дерев’яного підсвічника з книги А.В.Ополонникова ” КИЖИ ” (М.,Стройиздат,1976, стор.63.) дає розуміння “контурного” написання текстів у вигляді контурів квітів, пагонів лози, завитків та бруньок за допомогою “розтягування” і накладання букв,графіка яких з тих давніх часів майже не змінилася. Графіка букв приведена в книзі “Бродівська писанка. Сутність стародавніх звичаїв” (В.П.Підгірняк,Броди-Просвіта,2008). За цим же принципом контурного написання текстів виконувались мозаїчні панно образів Святих. Так досягалася єдність Образу і Слова Божого.
Володимир Підгірняк.